Det närmar sig

Nu har jag slutligen beställt vagnen, blir som sagt en Basson Duo Twin och jag har beställt den från babytider.se
Det ska vara ca 2 veckors leveranstid så det är bara att hoppas att det stämmer, skulle det vara längre än så så har vi ju lite marginal nu i alla fall. 4660 för vagn med två sittdelar och en liggdel, två fotsäckar, regnskydd och insektsnät, och då ingår frakten också... Känns som ett riktigt bra pris för en vagn som har så "unika" funktioner, är ju inte många vagnar på marknaden där sittdelarna är helt oberoende av varandra vilket ju är något jag varit ute efter hela tiden egentligen.
Ska bli så härligt att få hem vagnen och börja förbereda mer inför Knyttets ankomst, bädda i ordning i liggdelen och bara få njuta av att börja se något som tyder på att det snart är dags för tillökning i familjen.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Hej!! Har inte läst din blogg på hur länge som hellst och tänkte bara kolla häromdagen om du öppnat den igen för den har ju varit låst länge, och det hadde du OCH du föder ju snart!! Tiden har verkligen sprungit förbi!

Din Tess och min Milia är ju födda samma dag och nästan samma tid. Kanske minns du mig från fl el min gamla blogg?

Hur som hellst, vagnen, jag kollade på bilden och läste lite men kom inte fram till om man kunde ha liggdelen mot sig? Nu orkar jag inte gå in på sidan igen men var det lufthjul? Jag har oxå börjat kika runt lite och den jag hittat som verkar bäst är carrna dubble swing, har du kollat på den? Om du har gjort de och ratat den, varför? Det är väldigt svårt detta med vagn tycker jag, många är väldigt dyra oxå tyvärr :/

2011-05-18 @ 08:21:28

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0