Städmani och färdigbakad bebis



Dagen till ära har jag plötsligt fått tonvis med energi efter flera månader utan. All foglossningssmärta är försvunnen, inga onda förvärkar och alla andra krämpor verkar också vara som bortblåsta.
Och vad gör då denna städhatande idiot? Jo, hon får städmani. Jag har tvättat jag vet inte hur många maskiner tvätt, diskat, städat rent diskmaskin och kylskåp, slängt massor med skräp osv. Jag är även sugen på att lägga mig på knä och skura under badkar och vid tvättmaskinen?!
Håll tummarna för att denna plötsliga energi är ett tecken på en nära förestående förlossning, och städmanin likaså.

Och idag gick vi in i v.38 (37+0) vilket innebär att lillebror klassas som fullgången, nu får han födas vilken dag som helst! 20 dagar till bf men jag tar gärna en förlossning denna veckan.
Har tittat på One Born Every Minute på Youtube den senaste veckan och för varje dag blir jag mer och mer rörd av att se dessa nyfödda, kladdiga, blodiga små bebisar. Tänk att jag snart får hålla i min lille kille <3


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0