4 blir 5

Nya headern är också på plats nu.
 
Dags för den stora nyheten, som kanske kan sparka liv i bloggen igen: Våra prinsessor ska få en lillebror!
 
Lillkillen, som har ett preliminärt namn redan, är beräknad till 14 juli enligt mig och enligt ultraljudet till 20 juli. Nej, jag kan bara inte godta det datum de sa då det inte funkar med graviditetstesten, om nu inte CBs digitala sa 2-3 veckor när jag varit gravid ungefär en vecka och jag fick positivt graviditetstest två dagar tidigare. 
Allt såg i allafall kanon ut på ultraljudet och han lever rövare i magen på mig mest hela dagarna nu.
Gick in i v. 22 idag så vi har kommit lite mer än halvvägs.
 


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Hörni!

Grattis, vad kul!

2014-05-10 @ 10:00:04
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0