Bildbomb!

Så här såg jag ut i onsdags förra veckan, 9/7. Aldrig har jag varit så stor när jag varit gravid
Och jäklar vad jag hade svullnat om fötterna!
 
Och tidigt på torsdagsmorgonen kunde jag istället njuta av detta
 
Förlossningsberättelsen kommer imorgon förmiddag
 
04.13 torsdagen den 10 juli 2014 blev vi 5 stycken i familjen. Då kom vår fina lille kille till oss på bf -10 (precis som Ellinor) 53 cm lång och 4040 g tung, en stor kille med andra ord. Nu har han redan hunnit bli 8 dagar gammal, det är helt galet! Och det känns sjukt att han egentligen inte "ska" vara född ännu, min underbara lille kille ♥
1 dag gammal
 
5 dagar gammal
 
7 dagar gammal
 
8 dagar gammal
 
8 dagar gammal


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0