Tradera, igen

Nje nu jäklar ska jag inte köpa några mer byxor, om det inte blir kris... Precis betalat ett par mammabyxor som jag köpte på tradera, 159 kr för ett par helt nya byxor känns inte så farligt, så nu har jag snart två par att skifta mellan.
Jag tvivlar på att jag skulle klarat mig med bara ett par jeans och resten mjukisbyxor hela hösten igenom, jag är liksom lite jeans-beroende...
Av vad jag utläst i lämnade omdömmen på tradera om säljaren så bör jag kunna ha byxorna här hemma redan på måndag. :) Kanske blir lite mode-bloggande då.. Och ny magbild ska jag fixa snart det med


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Sv: Man måste ju få lov att ha besvär och berätta om de! Jag hade också besävr under graviditeten och visst var det jobbigt. Sen ser jag det som ett plus att jag upplevde min graviditet som ett mirakel för det gjorde att besvären var lättare att bära f ör mig. Lite tur i oturen kan man kanske säga.. :D Sen är jag så glad över att jag har haft möjligheten att uppskatta alltihopa så mycket, jag hade inte alls gjort det på samma sätt om jag hade blivit gravid när jag var 19, så kanske det var mitt öde. :D

2009-10-01 @ 22:12:09
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: X

Jag köpte mina första mammabyxor innan jag fick mage =P Begagnade iofs, men i bra skick. Det var två byxor. Ett par jeans och ett par svarta. De svarta var i storlek M och passar inte =P Men de kanske dom gör de sista månaderna..

När min morfar och hans fru var här på besök fick jag ett par svarta byxor - mammabyxor då =P

Det är så bekvämt! =)

2009-10-02 @ 09:27:12
Blogg/hemsida: http://egologi.blogg.se/
Skrivet av: X

Sv: Sorry.. Eftrersom att jag inte visste hur jag ville ha designen så tänkte jag försöka mixtra lite själv.. Hoppas du inte tog illa upp. Tycker fortfarande att du är bättre på bloggdesign än mig x)

Kram

2009-10-02 @ 09:28:29
Blogg/hemsida: http://egologi.blogg.se/
Skrivet av: emma

Hej, hur är de ? :)

2009-10-02 @ 11:26:09
Blogg/hemsida: http://ebolmgren.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0