1a träffen

Då har man varit på första träffen med föräldragruppen, och precis som väntat var vi yngst... Idag var det förlossnings-prat som gällde, en del goda råd och en del som man hört och läst innan men repetition skadar ju inte antar jag. Och som jag hade gissat så hade jag minsta magen av alla också, känns ju lite sådär får jag erkänna, jsg vill ju också ha en stor och rund gravidmage.

Nästa träff blir den 21 oktober, då är det smärtlindring som står på schemat.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Du hinner nog få en stor mage du också:)

2009-10-08 @ 20:48:05
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Tova

Spännande med föräldragrupp!! Undrar verkligen hur det kommer bli - antar att jag också kommer vara yngst eftersom de flesta gravida i detta område är runt 30. Och jag känner mig inte heller så stor än faktiskt :)



Hehe ja, är ju lite seg på att läsa som sagt, borde plöjt igenom Millenium-böckerna för länge sen...

I mitt fall var det faktiskt sambon som uppmuntrade mig till böckerna :) han läste ut hela trilogin på typ en vecka :P

2009-10-08 @ 20:49:35
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Skrivet av: Tova

Ahh vad skoj! Ja, det kan ju alltid vara praktiskt med en "barnvagnskompis" och lekkamrat för barnet sen ;)

Själv har vi också några i samma hus som pojkvännen känner sedan innan, de har fått en bebis nyligen (en pojke också!) så det kan ju bli skoj. Men mamman är ju då 10 år äldre än mig hehe... men kanske har vi mer gemensamt än jag tror ;)

2009-10-08 @ 21:24:56
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet
Skrivet av: angelica

jag va också yngst när jag gick på föräldragruppen, alla andra mammor (och pappor) va en bra bit över 30. Inte så jätte kul, hade hoppats på att "klicka" med någon iaf, men icke :( Haha och minst mage hade jag också, blev nästintill frågasatt om jag verkligen va gravid och bara hade en månad kvar. Men nu äntligen har magen fått fart och växt till sig, 1 vecka kvar, haha bättre sent än aldrig antar jag. Lycka till med allt! /A

2009-10-09 @ 08:18:56
Blogg/hemsida: http://www.angelicas.se
Skrivet av: X

Jag tror också att jag kommer vara yngst, men det beror nog inte bara på att de andra är runt 30.. hehe.

2009-10-09 @ 10:09:49
Blogg/hemsida: http://egologi.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0