Aj och oj

Jag inser att jag har varit lyckligt lottad, men kunde jag inte ha fått lite kännbara sammandragningar tidigare? Då kanske de jag har nu inte skulle kännas så jäkliga.
Idag har jag äntligen förstått beskrivningen "som mensvärk i ryggen" som alla andra verkar köra med, och det var ingen höjdare det heller.
Men nu har jag ju fått bekräftat att livmodern övar inför D-day, kan ju bara föreställa mig hur det kommer kännas då, när det verkligen drar igång.
Nej, bekväm kontorsstol eller soffan resten av kvällen blir det som gäller. Eller massor av kuddar bakom ryggen halvsittandes i sängen.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Moa

Jag säger det samma.. .Har aldrig fattat hur det ska kännas lixom, en annan som aldrig haft mensvärk ens... Men nu börjar det gå upp ett ljus för vad som komma skall.. Sitter just nu med ett smärtande svank och en livmoder som lever om.. Mitt i allt så dansar bebisen disco.. =)



Jag har på allvar börjat oroa mig för hur jag egentligen ska klara av smärtan sen.. Jag har ju alltid sett på detta med barnafödande som nått naturligt.. Det är förvisso naturligt men jag har nog förträngt den där delen där det gör jävligt ont.. =)

2009-11-21 @ 20:06:47
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv
Skrivet av: Anonym

Vetekudde, vetekudde, vetekudde (även om jag aldrig hade smärtsamma sammandragningar med någon av gangstrarna). Eller, låna hem en TENS-apparat från MVC. Gör susen även för vanlig ryggtrötthet :)



Dagen D, då är det EDA som är räddningen.....

2009-11-21 @ 20:24:33
Skrivet av: Isabel

Åh, så roligt, det är ju inte alls lång tid kvar!

En annan har ju heeeela tiden kvar :o :)

2009-11-22 @ 09:17:48
Blogg/hemsida: http://aizah.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0