Packa pappas kappsäck

Ska ge mig i kast med att flyttpacka igen nu. Tess är på dagis, hennes näst sista vecka där, så jag kan få en chans att börja packa grejer i köket utan att ha henne runt fötterna och utan att behöva kolla till henne hela tiden så hon inte gör några dumheter.
Det värsta är dock att vi har så många olika storlekar på kartongerna, vilken storlek är bäst för vad liksom? Ångest bara över vilken kartong jag ska packa ner vad i, det känns ju stabilt.
Har bara två ordentliga pack-dagar på mig denna veckan. På onsdag ska jag ju till både bm och tandläkaren när Tess är på dagis så det är bäst jag sparkar mig själv i arslet och sätter igång


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0