Uppdaterar listan och ber om ursäkt

Ska ta och uppdatera gissningslistan nu tänkte jag, några fler har ju trillat in ändå. Fortsätt gärna komma med era gissningar här

Sedan tänkte jag passa på och be alla om ursäkt för att jag är så dålig på att svara på kommentarer numera. Generellt har jag blivit usel på detta med att läsa bloggar och att kommentera är jag ännu sämre på. Att svara på alla kommentarer jag får har varit prioriterat förut men nu hinner och orkar jag inte riktigt med det, jag läser varenda en och blir lika glad för dem alla (förutom spamkommentarerna som jag personligen raderar och även blockerar ip-adresserna på) men just att svara blir liksom skjutet på framtiden hela tiden.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0