Fortsätt gissa

Några gissningar börjar trilla in, men hittills är det bara en som gissat på när Knyttet kommer dessutom så komplettera gärna era gissningar och fortsätt gissa.
Det var dessutom en som kommenterade helt anonymt, den gissningen kommer jag inte ta med i sammanställningen utan enbart de som lämnar någon form av signatur/namn listas så dubbelkolla gärna att ni inte kommenterar anonymt, det är så fruktansvärt lätt hänt


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Minna

Jag vet inte riktigt hur jag hittade din blogg, men jag är glad att jag gjorde det :). Prenumererar nu på din blogg på BlogLovin'!

2011-05-07 @ 01:19:43
Blogg/hemsida: http://smsalåna.nu

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0