Mamma hela dagen

Förlåt för att bloggen blir lite lidande, jag gör inte mycket mer än ammar och försöker få ordning här hemma. Ellinor är en väldigt sällskapssjuk tjej som har svårt att sova längre stunder än ca 10 minuter utan att ligga i min famn, förutom på natten då absolut inget skulle kunna väcka henne verkar det som. Skönt att hon kan sova i sin "säng" då åtminstone...
Jag ska testa om hon kan tänkas vara ett sjalbarn, så jag kan få något gjort på dagarna, jag kan ju inte göra någonting alls känns det som och jag måste verkligen städa ordentligt här hemma så man har ett rent hem att komma hem till efter att ha hälsat på sambon och hans släkt uppe i storstan.

Idag är det tvätt som står på schemat. Har tonvis med ren tvätt som ska vikas och så har jag en del på g nere i tvättstugan också, måste passa på nu när Tess är på dagis att få så mycket som möjligt gjort


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0