Reaspaning

Nehej, man kanske skulle ta och krypa ner i sängen nu. Imorgon blir det till att gå upp lite tidigare än jag gjort innan i veckan och sticka iväg och jobba, måste ta mig i kragen och få allt som ska göras gjort i vettig tid.
Sedan sak vi in till stan och handla och jag ska självklart ta en kik in på Gina Tricot och se om de har något på rean elelr något annat som jag vill ha som jag kommer komma i senare i år. Helt ärligt, deras långa linnen och liknande plagg är ju helt underbara när man är gravid, och även för mig som annars har svårt att hitta kläder i vettig storlek så finns det snygga linnen, toppar och tröjor.

Haha, självklart går det inte att komma in på deras hemsida just nu, bara för att jag skulle försöka leta upp något som jag är sugen på och visa er :P Jaja, får väl ta det imorgon eller så, om jag kommer ihåg det då.

God natt på er


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0