Snacka om frosseri

Blev sjukt sugen på gurkstavar och vitlöksdip igår precis innan vi skulle gå och handla och sedan mosade jag i mig 90% av det helt själv (en hel gurka och 3 dl vitlöksdip "delade" vi på)... Det kändes på tungan sedan kan jag lova, och att dricka cola driekt efter att ha vräkt i sig vitlöksdip var ingen höjdare heller.
Kollade på Inception, riktigt bra film om ni har missat den, jag förstår varför den har så bra betyg på imdb

Dagens göromål, absolut ingen aning om vad det blir. Det ska bli kyckling i någon form till middag men utöver det är jag ganska nollställd. Har legat och myst med magen (massor med rörelser som jag inte kände men såg och en hel del som jag kände men inte såg), älskar den här delen av graviditeten, när man får dagliga livstecken så att man verkligen vet att Knyttet lever, inte som i början där man går och oroar sig för att det ska ha gått åt pipan.
Jo, jag ska se till att komam någonstans med den bloggdesign jag håller på med, måste skärpa till mig och få klart den asap


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Denise - Mamma, foto, galenskap

Skönt att vara gravid så man slipper få ångest över allt man gottat i sig :D

2011-02-09 @ 13:24:53
Blogg/hemsida: http://endenise.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0