Sötnosar

Tess klättrade upp bredvid Ellie i soffan igår, lade sig under filen och kikade på tv. Mina underbara prinsessor ♥

Idag har vi varit på bvc. Min lilla Therese har blivit en liten kloss på 11,77 kg och 88 cm lång. Världens busfrö och så duktig så trots att hon inte säger så många ord ännu...
Ellie däremot snålar med vikten, sedan förra veckans tvåmånaders-kontroll har hon bara ökat 32 g vilket ju känns alldeles för lite för att jag ska vara lugn ang. amningen men vår bvc-sköterska oroar sig inte så då ska jag skippa att göra det jag med, oron gör ju inte saken bättre precis.
Nu ska jag passa på att fortsätta med min virkning i lugn och ro när båda tjejerna sover


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Sofie

De ser ut att ha det skönt där =)

2011-08-10 @ 13:17:22
Blogg/hemsida: http://proppenssmycken.bloggplatsen.se
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: tycker det är så svårt med storlekar på ytterkläder. därför har hon en jäkla massa nu men ännu har hon inte vuxit i alla. hoppas hon gör det! :)



Ja, skönt när man kan återanvända lite kläder!

2011-08-11 @ 15:44:38
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0