Stoppa klockorna

Jösses så fort det går! Satt precis på golvet och busade med Tess och plötsligt försöker busfröt "rymma" från mig och verkade totalt ointresserad av mitt sällskap utan ligger istället och busar med sig själv.
Så nu sitter jag i soffan och tittar på Unga Mödrar, den ena tjejen har en liten dotter på ca 1 vecka, tänka sig att de är så små. Längtar verkligen efter nästa även om den jag har räcker väldigt långt, jag har ju världens finaste dotter. Men hon blir 5 månader i veckan!

Som sagt, tiden går så fruktansvärt fort


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Ja, tiden går fort, så njut allt vad du kan av din lilla dotter.

Nästa inlägg går inte att kommentera, men jag kan tänka mig att det är tänder på gång. Barn har ju sina perioder annars också.

2010-05-25 @ 07:52:07
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0