Tess, min älskade lilla prinsessa

Har en jätteglad liten tjej som ligger bredvid mig i sitt babygym och skriker högt av glädje, stundtals ropar hon "mamma" också och låter fruktansvärt glad. Smittsamt? Ohja...
Fick lite härliga bilder förut, ska bara se till att lägga in dem i min dator och fixa till dem lite så lägger jag upp några ikväll.

De senaste dagarna har jag köpt lite nya nappar till henne av olika märken och typer, men alla funkar. Tror dock vi hittade en riktig favorít i form av Esskas "Happy", det är ju så bra när man både kan prata och räcka ut tungan med nappen kvar i munnen ;) Har dock inte testat latex-nappar ännu utan det är silikon-varianten som gäller fortfarande.

Imorgon ska vi kika efter en vårjacka till henne och storhandla. Ska bli härligt att fylla på frysen ordentligt igen.

-----------

Hon tröttnade visst på att ligga där, nu ligger hon i våran säng och sover (går fort när hon väl blir trött, från solstråle till helt däckad på 2 röda).

På måndag förmiddag ska vi till sjukhuset med henne för hennes lungröntgen, vår fina lilla prinsessa. Håller tummar och tår för att allt ser bra ut men hoppas samtidigt att någon kan komma på varför hon låter som hon gör.
Och på onsdag ska hon få sina första vaccinationssprutor. Kommer känna mig som en elak mamma hela nästa vecka känns det som just nu, stackars lillan, allt på en gång...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0