12 veckor!!

Ojdå! Det är ju måndag idag, det hade jag nästan missat. Det innebär ju att vår underbara lilla prinsessa blir 12 veckor!!! ♥♥♥
På söndag blir hon 3 månader, kan inte fatta att det är så länge sedan. Och för 12 veckor och 2 timmar sedan föddes våran dotter (exakt på minuten när jag skriver detta).

Mamma älskar dig Therese ♥♥♥



Glöm inte att rösta på mig som veckans blogg här



Attans, hann inte publicera inlägget innan klockan slog om, men jag skrev det åtminstone 20.56 :P


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Em

Hahaha! Hon har ju blivit STOR flicka då ju! Vad mysigt.

Sv: Egoina använde min extra-dator så därför var inte alla funktioner till hennes fördel för att säga så. ;)

2010-03-22 @ 21:01:50
Blogg/hemsida: http://egoinasmamma.nu
Skrivet av: Gun

3 månader, vad gulligt!

Jag har röstat på dig nu.:)

2010-03-22 @ 22:04:15
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Bögen från Dalarna

Nej, du har rätt. Och det var i USA detta med donken var, så det är givetvis skillnad här i Sverige. :)

2010-03-23 @ 19:59:09
Blogg/hemsida: http://gaymasen.se

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0