Extra resa...

I onsdags skulle jag gå till arbetsförmedlingen och lämna in min närvarorapport och göra en avstämning, men innan kollade jag deras öppettider för säkerhetsskull och vad får jag se? Jo just v. 29 och 30 har de semesterstängt, vad fan!!
Så idag får jag åka in till det stora kontoret i grannkommunen för att lämna min närvaroförsäkran och göra avstämningen där. Känns ju kul att åka 2,5 mil enkel resa för det, hade Jimmy fått sin föräldrapeng idag hade vi ju handlat samtidigt, då hade det inte känts lika onödigt som nu när han inte får pengarna förens på måndag...
Men då vet jag ju vad jag ska göra, bäst att kolla öppettider för säkerhets skull dock


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0