Gott Nytt År

Så var det 2010, och vår lilla prinsessa är 4 dagar gammal, tiden rusar redan!

Gårdagen spenderades med mina föräldrar och min moster+sambo med god mat och massa bebisprat. Sedan sov vi över där för att fira "jul" med mina systrar idag. Blev god mat idag igen och en massa fina julklappar. Lillan fick massor med paket hon också, men hon sov sig igenom hela proceduren så... Massor av fina kläder och en del annat bra fick hon. Jag fick ett presentkort på en klippning så jag ska ta och njuta ordentligt av att gå till min vanliga frisör någon dag ganska snart och låta henne leka loss fullständigt, det var väldigt länge sedan jag var hos henne. Vi fick mycket fina inredningsdetaljer också, alltid trevligt med nya detaljer i en ny lägenhet.

Imorgon får vi trevligt besök, älsklings kompis+flickvän kommer förbi och då blir det ostbricka med lite gott vin, och jag ska bjuda på kycklinggryta.. Hon är utbildad sjuksköterska och jobbade på BB i somra så nog kommer det bli mycket bebisprat här ;)


Allt flyter på bra med lillan, hon är fortfarande väldigt nöjd och belåten, i natt var det dock inte mycket sömn, hon ville ammas hela tiden och gnällde en hel del, men efter 3 någonstans så somnade vi alla tre och sov gott resten av natten,
Idag har hon sovit nästan hela dagen, och ätit massor,men det behövs. Mjölken har runnit till så mina bröst känns som de ska explodera stundtals. Jag hoppas det släpper ganska snart för det gör fruktansvärt ont, och jag kan inte bära runt på lillan som jag skulle vilja heller för då kommer hon åt brösten. Det ena har dessutom börjat läcka så att det rinner mjölk nästan hela tiden ur det, finns ju så att lilla blir mätt och belåten utan problem ;)

Nej, nu ska jag sova, är trött som attans nu


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Johanna

inte trodde man att man skulle ha så jäkla ont i tuttarna! hehe. Jag kunde helt plötsligt se att hela mitt linne blev blött av att brösten läckte igenom både amningskupa o bh. jäkla konstig grej det där! skönt att allt går bra för er!

2010-01-01 @ 22:26:02
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0