Tråkigt babbel bara...

Jag är lite dålig på att uppdatera nu igen... Igår var vi på familjegruppsträff igen, och ännu en gång var vi de enda som dök upp. Det var en annan grupp där samtidigt, en grupp där alla fortfarande var gravida och gud så jag saknade magen när jag såg dem. Men å andra sidan hade jag ju min guldklimp i famnen istället ;)
Idag var jag och Tess på babymassagen, så mysigt det är och vilket gensvar man får från Tess. Har även tvättat mina dunkuddar idag, så i natt får jag sova på rena, fluffiga kuddar.. Ska bli underbart mysigt kan jag ju lova

Imorgon är det babyleken som gäller, ska passa på att väga Tess när vi är där (BVC är där under ca 1 timme) och se om vikten går åt rätt håll. Håll tummarna för att hon sprängt 5 kilos-gränsen, 195 gram i ökning sedan i trosdags så har hon klarat det, och så som hon äter så borde det inte vara omöjligt.

Jag vet, rolig uppdatering... Jag SKA skärpa mig! *lovar*


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Stina

Du saknar din mage när du ser dom och dom bara längtar efter att få ut sin bebis när dom ser dig :) Livet är bra konstigt, hihi.. När jag var gravid så ville jag ju bara ha ut henne och nu saknar jag också det. Längtar tills jag är gravid nästa gång, haha.. det kommer jag nog få äta upp en vacker dag ;)

2010-02-17 @ 09:40:05
Blogg/hemsida: http://bebbelycka.blogspot.com
Skrivet av: Lea * med bebis i magen

hehe ok :P ja vi får se hur stor bebisen är sen.. så nyfiken! hoppas allt e bra med dig!=)

2010-02-17 @ 10:58:33
Blogg/hemsida: http://diiorkiss.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0