Kors i taket eller något

Gissa vem som är den enda som är vaken här hemma hos oss just nu. Jo jag. De båda andra sover som små grisa fortfarande så jag låter dem hållas så att jag får tid för att sitta här och leka ett tag, och kika på vad som måste ominstalleras på min dator när vi gör en ominstallation av Windows. Något är nämligen inte riktigt som det ska så då börjar vi om från början igen. Det är tur att jag har flera hårddiskar med andra ord.



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Matilda - Livet som ung tvåbarnsmamma

Hittade hit genom FL, vilken härlig blogg du har!

2010-08-07 @ 20:34:26
Blogg/hemsida: http://majbebis08.blogg.se/
Skrivet av: Miiqa

Det är väl skönt att få lite egentid och härligt att Tess sover så bra :D Kram!

2010-08-08 @ 10:56:42
Blogg/hemsida: http://mariiqa.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0