Vi har en trött prinsessa

Ojdå... Tess somnade för natten igårkväll, precis som jag skrev. Kring 19.30 lade jag henne i hennes säng och sedan dess har hon sovit (med avbrott för när jag väckte henne vid midnatt för en flaska med mat och ren blöja.) Normalt är att hon vaknar kring 06.30-07, men den lilla sötgrisen sover FORTFARANDE!! Jag som gjort i ordning en flaska och allt bara för att vara redo, men nej, jag får roa mig med datorn så länge då.
Men det är väldigt dumt att klaga, vilken småbarnsförälder drömmer inte om att få sova hela nätterna och dessutom få lite egentid på morgonen?


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Denise - Ännu en mammablogg

skönt :D



sv: Hehe det blir ju oftast så, därför man ska låta bli från början :D

2010-04-05 @ 09:34:12
Blogg/hemsida: http://knoddenojag.blogg.se/
Skrivet av: Denise - Ännu en mammablogg

sv: Ja det går här med, på något vis haha ;D

2010-04-05 @ 09:36:38
Blogg/hemsida: http://knoddenojag.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0