Varför är man så lat?

Jag ska tvätta fönster, jag ska byta gardiner på kontoret (dags att slänga julgardinerna i smutsen liksom ;) ) och jag ska sy gardiner till vardagsrummet. Jag ska träna, jag ska ut och gå med Tess... Ändå så sitter jag och läser bloggar och leker på Facebook, wtf?

Nä, jag måste sparka mig själv i baken rejält, gardinerna ska jag väl kunna få upp idag åtminstone???
Och träningsvärken i magmusklerna ska bli värre genom en rejäl runda med Wii Fit Plus... Sedan får vi väl se, man hamnar säkert här igen om jag känner mig själv rätt.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: LowPriceFashion

Hej! Jag har lyckats få dubbelheader och jag förstår inte vad jag har gjort fel. Du råkar inte veta det o hjälpa mig? :/

2010-04-04 @ 12:45:39
Blogg/hemsida: http://lowpricefashion.blogg.se/
Skrivet av: Diana - Nybliven mamma ♥

Är lika lat själv... =P Förresten, du som lite mer erfaren mamma, vad tycker du om napp?? =)

2010-04-04 @ 12:59:57
Blogg/hemsida: http://dianasblogg.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0