Babyboom som varar hur länge?!

Gud så kul det är att se att så många gamla bekanta väntar barn eller har fått barn, det började ju redan innan jag blev gravid och verkar liksom inte ta slut någon gång... Vi klassas som unga föräldrar jag och Jimmy men det känns som att medelåldern håller på att dras ner rejält häromkring när så många av mina gamla klasskamrater blir gravida. Får det mig att sakna min gravidmage mindre? Nej, verkligen inte... Snacka om att man blir sugen på att haka på igen ;)

Grattis till alla som har fått barn eller väntar barn, oavsett om jag känner er sedan innan eller inte. Jag kan lugnt säga att Therese är det bästa som hänt mig och Jimmy som ett par


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Jag var också ung när jag fick barn, 22 år. Nu är de vuxna och jag är inte lastgammal, så det är skönt.

Jag såg att du varit magsjuk, fy tusan, stackars dig. Skönt att det är över nu.

2010-04-20 @ 09:52:38
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Liw

Så är det här också, och då är jag och Magnus ganska precis i medelåldern för barn skaffande tror jag ( 27 år). Men visst, suget finns här fast graviditeten är i så färskt minne...



Trevlig tisdag!

2010-04-20 @ 11:11:06
Blogg/hemsida: http://preggomonster.blogg.se/
Skrivet av: Moa

Jag var helt på det klara med att vi skulle ha ett syskon till Douglas, nu är jag inte alls lika säker... Mår ff inte bra och det är svårt att tänka sig en till när man inte kan njuta fullt ut nu..

2010-04-20 @ 14:09:49
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/moasliv

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0