Vad ska man göra idag då?

Jaha, vad ska man hitta på idag då? Ska väl ge mig i kast med att vika tvätten från i söndags... Borde gå ganska snabbt då det inte var så mycket. Sedan blir det väl till att försöka städa lite.

Rensade i min byrå igår, alla tröjor som jag inte kommer kunna ha förens efter att bebis är född åkte ner i en stor kasse och ska ut i förrådet. Så nu har jag en tom låda till bebis kläder när de börjar rulla in. Även blivit erbjuden att kika bland en del bebiskläder som en bekant till mig rensade ut igår (hon fick sin lilla dotter, nr 2, för ca 1 månad sedan), kan ju vara värt en titt i allafall.

Även skickat iväg ett mail till min handläggare i jobbgarantin och anmält mig till två seminarier i slutet av september, en CV-kurs och ett seminarie om hur man hittar jobben. Jag har ju inte så mycket personliga kontakter att använda mig av utan det är att hitta butiker och företag på egen hand och försöka få kontakt med chefen elelr personalansvarig som gäller. Har ju ca 20 intresseanmälningar ute i olika butiker osv för tillfället, hoppas på att någon kan ge lite utdelning snart.



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Melody

Hej Philippa!



Jag är en 20 årig tjej som är gravid och har precis flyttat till Stockholm. Ville bara säga att din blogg ger mig en sådan positiv känslan, den får mig verkligen att må bra :)



Ville bara säga det!

2009-09-01 @ 10:51:31

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0