Till älsklingen

Så, nu har overallen kommit. Fascinerad över vilket bra skick det är på den, sådan tur brukar jag inte ha med begagnade kläder men den här är superfin...

129 kr gav jag för den, tycker jag är ett helt ok pris för en fleeceoverall.

Även fotat vagnen nu





Ja, jag vet att det är lite stökigt här hemma, ser faktiskt bättre ut nu än när jag tog bilderna ;-)
I ICA-kassen har jag en del kläder som en bekant gav till mig idag, vissa av kläderna har jag redan sorterat till skräphögen, fick i uppdrag att slänga det vi inte ville ha, och vissa plagg skrek 80-tal, inte något jag föll för. Men några fina stickade tröjor, några bodies osv fanns det med, ska ta och tvätta dem någon dag och sedan försöka fota det också.
Nu ska jag låta bli att köpa mer babykläder på ett tag, se vad som dyker upp från annat håll först. Men jag ska införskaffa mig lite mammakläder, för nu är det i princip bara mina mjukisbyxor som funkar och det är inte så lockande hela tiden.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Catarina

Jag tror att de flesta får en hel del barnkläder av andra. De mammor jag känner säger då det. Och precis som man själv vill göra köper de flesta pyttestorlekarna.

Jag ska göra som du gör nu och inte köpa nått mer nu. Vi har så vi klarar oss första dagarna.



Vagn däremot har jag inte beställt eller ens varit och tittat på.

Måste nog göra det i veckan...

2009-09-02 @ 08:21:37
Blogg/hemsida: http://ninna77.blogspot.com

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0