Sjuk-rapport

*sucka* Varför ska jag alltid få en dunderförkylning så här lagom till att vi ska börja fixa i ording med nya lägenheten?
Gick åt nästan en hel flaska med hostmedicin igår och ändå så känns det som att jag ska hosta upp lungorna. Men nu är det lite bättre än det var igår, och i natt. Det är synd om våra grannar som har sovrummet vägg i vägg med vårat, jag låter överjäkligt när jag börjar hosta på nätterna så jag hoppas de inte vaknade av mian hostattacker.

Nä, en varm dusch nu skulle inte sitta fel. Sedan ska jag försöka övertala älsklingen att gå upp till affären (tillsammans med mig självklart) och köpa lite gott till kvällen, det är ju trots allt fredag.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Egoinas mamma

Bebisen vill säkert ha lite gott till kvällen också! Krya på dig! :)

2009-09-25 @ 16:53:11
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/
Skrivet av: Gun

Vad jobbigt med förkylning. Krya på dig!

2009-09-25 @ 17:17:56
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0