Möte i affären

Träffade på en kille från min gymnasieklass på ICA nu i kväll. Senast jag träffade honom var dagen efter studentbalen, på ICA... ;) Småpratade lite, han är en av de som jag hade roligast tillsammans med under sista året och på studentbalen. Ganska avslappnad attityd och med skön humor.
Pratade lite om vad vi gör i dagsläget och han har lyckats med det jag inte har gjort ännu, nämligen att göra det han sa under gymnasiet att han ville göra, deltidsbrandman har han gått och blivit... Är ganska härligt att höra att det faktiskt är flera stycken från gamla klassen som lyckats med det de ville göra.
Vi konstaterade även att vi båda har en partner som vi överlämnar våra dator-problem till... Han rör inte datorn när det börjar strula utan låter tjejen fixa det, jag i min tur ropar på Jimmy... Men jag skulle inte påstå att jag är fast i stenåldern när det gäller datorer vilket han påstod om sig själv...

Jaja, det var oerhört kul att bara småprata lite med honom, över 3 år sedan sist...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0