Depp...

Tänk att en dag som egentligen är så bra på så många sätt kan vara så psykiskt jobbig/dålig/påfrestande... Mitt psyke är inte det absolut bästa när det gäller motgångar och det som för mig känns som orättvisor så det kan brista ganska snabbt, och nu känns det som jag har ett enormt lager med just motgångar och personliga orättvisor att jag känner det som att jag vill spricka...
En sådan liten skitsak som att fredagsmyset uteblev får mig att gråta floder. Att sambon sitter och programmerar hela filmen igenom istället för att pilla på mig och titta på filmen är egentligen inget som stör mig, men just nu känns det som att det är så otroligt fel. Det är fredag, filmen hade vi kommit överens om att se redan i söndags, vi hade chips, läsk och dip framme, glassen i frysen. Slutar istället med att jag går och lägger mig tidigt en fredagskväll till.

Jaja, blev skinksallad till middag, ljuvligt gott. Sedan som sagt var det Beetlejuice på tvn. Insåg efter 2 minuter att jag visst sett den men den är rolig nog att se igen.
Imorgon ska vi vara hundvakt åt mina föräldrar. De ska åka ner och hälsa på min syster och mina systerdöttrar i Småland, och leka i deras rosa lekstuga... ;) Vi ska ut i skogen på promenad med två vilda hundar, ska bli spännande att se om den äldre av dem fortfarande lyssnar på mig, och om den yngre lyssnar alls...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Jag kan förstå hur du känner. Man har förväntat sig att umgås och ha det mysigt och så blir det inte riktigt som man tänkt sig. Är man då i psykisk obalans kan det räcka. Man kan ju även varaextra känslig som gravid.

2009-09-12 @ 10:44:20
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/
Skrivet av: Carina

Hej, jag skulle vilja angående min blogg ha upptill, lite som du en banner eller vad ni kallar det med några kort på barnen kanske ett på mig. Gärna i textstorlek (mellan), samt stilen Book Antiqua. I övrigt har du helt fria händer hoppas det är ok. Har kollat runt lite men du får fira händer ängående färg ta n¨ått du tycker är snyggt.

Tack Carina

2009-09-12 @ 14:23:56
Blogg/hemsida: http://cajsablogg.blogg.se/
Skrivet av: Miiqa - jag överlevde min barndom

Ibland är man ju extra känslig och det måste man få vara. Hoppas att du mår bättre idag! Kram

2009-09-12 @ 16:43:08
Blogg/hemsida: http://flischyflaschoo.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0