Dammsugarmonstret

Bebis gillar inte när jag städar känner jag, i alla fall inte när jag städar så som jag gjort idag med en del krypande på golvet osv. Och dammsugaren är ett monster (märks att h*n är släkt med mig, var mer eller mindre livrädd för dammsugaren när jag var mindre)...
Har fått ordning i badrummet nu, min halva av sovrummet ser riktigt vettig ut och så har vi vardagsrummet och köket kvar. Inte så mycket egentligen, ska diska kastrullerna i köket nu och sedan röja vardagsrumsbordet så ska vi nog klara av att släppa in hyresvärden och "spekulanten" i lägenheten imorgon förmiddag.

Var iväg och åt middag på pizzerian förut, helt underbart var det att sitta ner med älskling, en kall läsk och en rykande het pizza. Men pizzorna är enorma här så vi tog med oss halva pizzan var hem i en kartong... Jag tror de som jobbar där är vana vid att folk gör så, men så får ju bara lite drygt halva pizzan plats på pizzatallriken också...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Gun

Då har du en bra ursäkt att slippa dammsuga!

2009-09-22 @ 20:32:03
Blogg/hemsida: http://horni.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0