100 dagar kvar

Jag vet, jag har inte uppdaterat på hela dagen. Jag sitter nämligen och jobbar på en bloggdesign åt en annan bloggare så just nu ligger allt fokus där för min del. Är jättekul när man får fria händer men nedrans vad svårt det kan vara att komma på något riktigt bra också...

Idag har vi 100 dagar kvar till bf, men jag tror det kommer dröja minst 110 dagar innan bebis behagar kika ut, inte mig emot just nu åtminstone.
Ska titta på Amazing Race på 6an kl. 18, sedan blir det Ensam Mamma Söker och Kommissarien och Havet, tillsammans med en skål med popcorn och lite god dricka.
Dagens middag blir en pizza, jag och älsklingen ska dela på en American Pan Pizza och min mage kurrar redan som en galning.

Får se om det blir till att uppdatera mer sedan, annars ska jag försöka hinna med det imorgon mellan mina rundor till tvättstugan.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Elly

Jaha okej. Hårigare? Hmm. Min har inte blivit mer än större haha xD

2009-09-13 @ 18:30:45
Blogg/hemsida: http://gravidnu.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0