Härliga dag

Idag ska jag in till stan med älsklingen och min bästa kompis och shoppa lite... Har inte träffat min kompis på nästan 6 månader, ändå bor vi bara ca 2 mil ifrån varandra.
Lite slöshopping och en fika på stan, så otroligt länge sedan man faktiskt unnade sig att köpa lite kläder, och det behövs. Är trött på att knäppa upp jeansen varje gång jag sätter mig ner. Och använder jag gummiband istället så glider de, känns inte så bra och bekvämt så jag hoppas jag hittar något bra. Har faktiskt inte köpt kläder på nästan 1 år nu så ett eller två plagg ska jag väl kunna unna mig, sedan kommer allt gå till bebis och det får det gärna göra också.. :)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Catarina

Själv köpte jag två strechiga kjolar på indiska. Jätteskönt att byta om till något som inte klämmer ihop.

2009-06-26 @ 10:05:57
Skrivet av: Randy

Låter som en underbar dag =)

2009-06-26 @ 14:31:57
Blogg/hemsida: http://randys.se
Skrivet av: Egoinas mamma

Tights och stora vida långa överdelar är rätt skönt när man är gravid.. :)

2009-06-26 @ 18:18:32
Blogg/hemsida: http://egoinasriktigamamma.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0