Saknad läsare?

Jag uppskattar alla som läser bloggen, men jag saknar en som har varit väldigt flitig med kommentarer tidigare som nu är spårlöst borta. Insåg sedan att hennes blogg inte uppdaterats på länge (i Bloglovin') och när jag försöker gå till den så är den numera lösenordsskyddad... Oerhört trist och jag vet liksom inte vad som händer, saknar kommentarerna från henne ju...

Är dock tacksam för att jag har så många läsare som återkommer dagligen, det är verkligen kul att se att det finns de som bryr sig lite om vad jag har att säga också.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tiara

Sv: Jo iofs, jag har inte köpt det viktigaste än, men jag har ju ca 8 veckor kvar så jag hinner nog ^^

I Karlskrona (där jag bor) får man låna en bilstol ett helt år, helt gratis, så det kommer jag nog inte köpa än iaf =P

2009-12-14 @ 10:35:39
Blogg/hemsida: http://tiiara.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0