Helg säger almanackan

Så var det helg igen, men inte känns det som det här inte... Dagarna flyter lite in i varandra och skillnaden på helg och vardag är minimal, varje dag som passerar känns som en milstolpe däremot bara 10 dagar till BF nu, sedan fr vi se om bebis vill komma ut och säga hej innan eller efter osv.

Läste igår att de tror på en vit jul i nästan hela Sverige, jag hoppas verkligen att de har rätt, att det blir kallt igen i nästa vecka och att det håller i sig ända fram till jul och gärna lite längre än så. Jag älskar snön, den kan vara ett gissel men när den ligger där helt orörd, vit, skimmrande så är det något av det vackraste naturen kan skapa.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Tova

Ah, ja nu börjar man ju bli lite smått otålig, men kan verkligen tänka mig att det är värre för dig :) såå nära mållinjen liksom!



Visst önskar man sig en vit jul... i Stockholm lär det väl knappast bli mer än trist slask, men mina barndoms jular här i Norrland var alltid vita. Eller så inbillar man sig bara att allt var bättre förr, haha.

2009-12-12 @ 19:46:04
Blogg/hemsida: http://www.metrobloggen.se/trasslet

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0