Drömmarnas värld

Hmm, drömde en mycket skum dröm nu på morgonen efter att älsklingen åkt till skolan. Jag är en sådan som sällan minns mina drömmar och när jag gör det så är de väldigt suddiga, så även denna men jag minns att någon parkerade med en hästtransport på gräsmattan utanför vår lägenhet, och eftersom det bara är vi som har "tillgång" till den gräsmattan blev jag rasande (personerna vandrade bort mot trappuppgången i en annan del av huset). Jag rusade efter och skällde ut dem och då smet de jävlarna in i vår lägenhet istället. Mycket bråk, mycket skrik och ganska våldsamt gick det till, och jag hotade flera gånger med att slänga ut ett spädbarn från fönstret (inte vår lill* utan personerna i drömmen hade med sig ett också). Antar att det är tur att vi bor på bottenplan men väldigt vriden dröm känner jag...

Drömde även om en blogg som jag följer (och jag vet att tjejen läser min blogg då och då också), drömde att hon var gravid och det blev en jäkla historia det med... Vet inte om det är tur eller otur för henne att jag väldigt sällan drömmer sanndrömmar...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0