Kaos

Jag måste se till att byta design här i bloggen snart, har bara inte bestämt mig för hur jag vill ha det ännu. Vill jag byta bloggadress också kanske?

Mina prinsessor härjar runt här hemma, det är rena kaoset stundtals och jag måste verkligen städa! Men nog är det härligt att se dem busa mer med varandra, Ellie tar sig ju fram i full fart numera på både gott och ont, Tess tycker att hon är oerhört jobbig stundtals men det är bara att hon vänjer sig ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0