Onsdagsunderhållning

Kvällens sysselsättning blir handboll, träningsmatch mellan Rimbo HK och CaperioTumba. Fyller på rätt bra med publik så det kan nog bli skön stämning.Bara några veckor till elitseriepremiären och biljetten ligger och väntar i min plånbok, bortamatch mot Hammarby, inleder alltså med ett derby... Och första hemmamatchen ska vi inte glömma: Skövde, mitt gamla favoritlag som förstärkt med bl.a Jonas Källman. Tur jag har min säsongsbiljett, så jag inte missar något ;)


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0