Ny design, nästan

Nu är nya designen uppe, allt utom headern dvs. Nu ska jag verkligen försöka bli bättre på att blogga!
 
Numera pluggar jag helt på distans och läser en svenskakurs på Högskolan Dalarna just nu och ska läsa ytterligare 1,5 år svenskakurser innan jag är klar med den biten. Just nu lutar det åt att mitt andra huvudämne blir geografi, något jag minns att jag tyckte var riktigt kul när det begav sig och då är det 1,5 år av det som gäller innan jag kan ge mig på den avslutande delen och äntligen få komma ut i skolorna och praktisera.
 
Jag hoppas att ni hittar hit nu igen, och att jag själv också gör det 


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0