Nedräkning

Magen sväller, naveln har fått förflytta sig utåt och allt gör ont mer eller mindre... 5 veckor kvar men jag hoppas verkligen att lillebror vill komma tidigare. 
Värmen är fruktansvärd enligt min gravida lekamen.
 
Vi har varit på tillväxtultraljud och sett att det verkar vara en stor kille, och jodå, en kille är det ;) En riktig liten rackarunge som sparkar och slår på mina revben och mina höftben. Tro mig när jag säger att det ska bli så skönt att få tillbaks min kropp igen!


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0