Lättnadens suck



Idag drar jag en lättnadens suck efter ångesten som kom som ett knytnävsslag i fredags på posten.
Nu håller vi tummarna för att allt ser bra ut när det väl är dags för att träffa läkaren på Danderyd så jag slipper få tillbaks ångesten igen.

Nej, mer än så säger jag inte om det nu faktiskt. Det kan vi ta när lillebror väl kommit till världen någon gång under nästa månad.

V. 36 idag (35+0) och buffeln stångar neråt samtidigt som han sparkar uppåt, misshandlad på mer än ett ställe idag alltså. Dessutom har han haft hicka nästan hela dagen, lite kan vara mysigt men när han hickar nonstop en hel dag typ så blir jag lätt frustrerad..


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0