Overkligt

Det känns fortfarande overkligt, varje gång jag läser eller hör om Stefan Livs död så känns det som ett fruktansvärt dåligt skämt, och nu så har hans kropp identifierats vilket borde göra det ännu mer verkligt men det känns inte så ännu. Undra när det verkligen kommer sjunka in...



Jag hoppas verkligen att HV71 inte ställer in fler matcher än den de skulle spela på lördag utan att de istället spelar hela säsongen till Stefan Livs ära. Första matchen vill jag se hans matchtröja hissas upp i taket på Kinnarps arena, och spelarna med sorgeband. Därefter vill jag se fantastisk ishockey för det är precis det han skulle vilja se av sina vänner och klubben i hans hjärta och själ...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0