Det blir aldrig som man tänkt sig

Den här eftermiddagen blev inte som jag hade tänkt mig riktigt. Tess hade inte sovit på dagis utan bara tjoat och busat istället så när vi kom hem slocknade hon direkt. Jag hade ju tänkt att hon och jag skulle busa, leka och bara försöka ha kul, känner jag henne rätt så kommer hon sova till strax efter 16 och då är det ju dags att börja med middagen istället.
Känner mig ganska besviken i övrigt idag, har till slut lyckats få en tid för att göra en viktuppskattning på Knyttet då jag börjat få en jobbig, gnagande oro över att h*n kommer vara stor, föga lugnande dock att få en tid 3 dagar innan bf, alltså 15 juni. När helgen väl är över ska jag börja göra allt möjligt för att försöka få igång förlossningen i förtid bara för det, jag vill inte behöva gå med den här irriterande känslan hela tiden utan jag vill få njuta av min lill* älskling och kunna njuta fullt ut av min stora älskling, världens finaste lilla tjej.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Linn med Milia

Jag är oxå orolig över stort barn, redan nu innan magen ens börjat växa nästan :S

har varit gravid en gång mellan dessa grabiditeter som slutade i missfall med den gången blev jag lovad ett tul eftersom jag var orolig, denna gången har jag inte pratat med någon än men tar de när jag börjar gå hos bm. Är bara i v 18 el 19.

Tror Tess vägde några gram mer än milia men inte mycket och de sägs ju att tvåan brukar vara större :S vill även få

mitt bäcken mätt för sist kom ju inte ens ungen ut!



Menar du att du fick tul precis innan bf? Vad blir åtgärden om de visar sig vara en stor bebis?? Om de gör de innan kan de ju iaf sätta igång förlossningen nån vecka innan så den inte hinner bli så stor?

Har jag ett stort barn igen dör jag nog om jag inte får snitt :S

2011-05-25 @ 19:26:45

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0