Någon gång ska vara den första

Ok, att jag frös så igår berodde nog på att jag hade fått mjölkstockning. Mådde riktigt dåligt senare på dagen, somnade vid 21-tiden och vaknade sedan en gång i timmen för att jag hade ont någonstans. Frös, svettades, huvudvärk från helvetet, extremt ont i högra bröstet och illamående stundtals. Vaknade vid 8 och fick panik för att få i ordning Tess för dagis trots att jag helst inte hade rört mig ur fläcken. Sedan har det bara blivit bättre och bättre under dagen. Somnade till med Ellie på bröstet vid 12 och vaknade 10 minuter innan jag skulle hämta Tess på dagis men sedan har jag faktiskt känt mig riktigt bra. Bröstet gör inte lika ont även om jag känner att stockningen finns kvar till viss del fortfarande, jag fryser inte, värken har minskat och illamåendet är typ borta. Får se hur länge jag orkar vara vaken nu, Jimmy kommer hem vid 21-tiden och då har jag beställt en rejäl massage men jag tror att jag redan gått och lagt mig då, känns som att det inte vore dumt att försöka få lite mer energi till imorgon


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0