3 veckor sedan prinsessa nr 2 kom till världen

Så här ligger vår lilla prinsessa och sover i soffan för kvällen, nöjd och belåten
För 3 veckor sedan satt jag och väntade på att Jimmy skulle komma till förlossningen och få se sin andra dotter för första gången, det känns verkligen inte som att det var 3 veckor sedan, min lilla tjej blir stor så snabbt att jag inte hinner med...

Denna bilden är en vecka gammal men hon är så otroligt söt på den så jag kan inte motstå


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Linda mamma till Elias

men guuud, jag är lite efter jag vet.. Grattis!

2011-07-29 @ 04:38:48
Blogg/hemsida: http://ensidaomallt.se/Linda
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

men åh, jag har helt tappat bort din blogg och så har ännu en liten prinsessa kommit till världen! Stort grattis såhär i efterskott! Hur gammal är hon nu?

2011-08-05 @ 20:25:43
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0