Välkommna hit då...

...era nedrans sammandragningar. Jag som var helt förskonad från detta med Tess tycker att det kan vara riktigt jobbigt och obehagligt. Kan bara konstatera att det måste vara det jag känner iaf, sammandragningar alltså. Är det verkligen dags att börja träna redan nu? Jag som inte ens gått halvvägs in i graviditeten ännu.
Något måste man ju ha att klaga lite på förutom foglossningen och illamåendet antar jag.
Nej, helt ärligt tänker jag inte klaga så mycket, det är ingenting att beklaga sig över, det är ju vanligt och fullständigt normalt, min första graviditet var löjligt lätt egentligen.

Magen i söndags


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Sandra - Gravid i vecka 19

Sv: Haha, jag var tvungen att passa på då jag ändå hade fått födelsedagspengar ^^

Vi ska också bli "rika" nu så vi kan köpa vagn och säng och allt som hör till :)

2011-01-20 @ 15:05:53
Blogg/hemsida: http://ettplussett.blogg.se/
Skrivet av: Elin

Sv: tack :) Du har ju med riktig kula :)

2011-01-20 @ 16:51:18
Blogg/hemsida: http://summermom.blogg.se/
Skrivet av: Sarah

Jo den är rätt stor, men det verkar variera jättemkt person till person däremot känns det bra och jag har inga besvär av den. Var hos sjukgymnasten idag å pratade m henne om bäckenträning å nämnde att jag tycker magen är stor, men hon tyckte inte alls det. Många som var så i vecka 21 sa hon. Däremot syns det mer när man är rätt liten i övrigt som jag och eftersom jag är svankig så skjuts magen fram.



Vad jag kunnat mätt själv är sf-måttet normalt :)



Är det stor skillnad på din mage den här graviditeten och första?

2011-01-20 @ 17:21:08
Blogg/hemsida: http://junibebis.blogg.se/
Skrivet av: Sabine

Så där såg min mage ut häromdagen! Lite läskigt då jag inte hade sammandragningar så tidigt med dottern.



Hej förresten, har börjat läsa din blogg nyligen. Vet ej om jag skrivit här innan..?

Vi har iaf bf nära varandra=)

2011-01-24 @ 22:13:17
Blogg/hemsida: http://allavifina.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0