Tummen ur

Så fick jag slutligen tummen ur och tog mig upp tidigare i morse så jag skulle hinna ringa MVC och boka tid för nästa bm-besök. 1 mars ska jag dit igen, då för kontrollen i v.25 och inbokning av alla andra tider fram till bf.
Det var min bm som hade "telefonjour" idag och det tog henne ungefär en halvminut att koppla vem jag var, tänkte inte säga något men jag antar att hon kopplade när jag sa att jag skulle boka tid för nästa besök och hon fick fram min journal... Nämnde även mina foglossningsbesvär och hon skulle skriva en remiss till sjukgymnasten så ajg får komma dit på en bedömning och eventuell utprovning av stödbälte, ska bli skönt att kanske få lite hjälp. Fick en del råd om vad jag ska tänka på också, korta steg exempelvis och inte sitta med benen i kors. Får se vad mer de hittar på när jag är där, har aldrig varit hos en sjukgymnast förutom när jag följde med mamma någon gång när ajg var mindre, men aldrig för egen del. Det är ju skönt att de tar en på allvar åtminstone och att min bm reagerar så snabbt med att skicka en remiss för att det inte ska behöva bli värre.
Nu har jag ytterligare en milstolpe att se fram emot, 1 mars alltså. Dags att börja räkna ner dagarna, tur att februari är en kort månad...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0