Tung helg

Helgen har varit riktigt tung rent psykiskt för mig, och som en liten extra bonus börjar jag få fler och fler småkrämpor som gör allt ytterligare lite roligare. Igår hade jag så otroligt ont i ena handen när jag skulle gå och lägga mig att jag ett tag skulle föredragit att såga av mig handen. (har två fingrar med inflammerade nagelband på den handen, misstänker att det var därför). Idag har jag ahft värk i hela kroppen, känns nästan som någon minversion av influensan. Och Knyttet har börjat breda ut sig och "skrapa" på insidan, känns väldigt obehagligt om man säger så...
För övrigt går jag in i v.30 idag, 11 veckor kvar tills Knyttet ska vara här om h*n är punktlig, hoppas att jag inte behöver vänta 14 veckor på henne/honom bara.


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0