Dags att skriva förlossningsbrev

Jag ska nog börja stolpa upp punktr till mitt förlossningsbrev... Med Tess så skrev jag aldrig något, jag hade ju ingen aning om vad som skulle hända, hur jag skulle känna eller hur jag skulle bete mig så det var så svårt att sätta några ord på det jag tänkte, särskilt eftersom jag inte var rädd eller orolig det minsta.
Denna gången vet jag hur jag reagerade senast, jag vet vad mina orosmoment är och jag vet mer vad jag verkligen vill så den här gången ska jag punkta upp ett förlossningsbrev, det blir inte avancerat men det kommer finnas som en slags trygghet för mig.



Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0