Överfullt

Dagen har jag inlett med att städa Tess rum, när jag skulle börja dammsuga så märkte jag att jag behövde byta dammsugarpåse, skitkul med tanke på att vi inte hade några hemma. Den var inte bara full utan överfull gånger 2 eller något så det var bara att sticka till ICA. Nu håller Tess på att stöka ner igen, det var alldeles för välstädat för hennes smak.
Resten av lägenheten behöver sig en omgång också, köket började jag med igår så det ser vettigt ut men resten är ett kaos. Tvättstugan är behövlig den med, är nog snart en månad sedan jag tvättade. Men det blir inte idag, idag ska jag köra med lite vardagslyx, det blir ansiktsmask och hela köret så jag känner mig fräsch imorgon när det är jobbdags igen, och när man är hos frissan...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Liw

Haha, gud vad jag känner igen mig!

Tycker inte jag gör annat än städar :-(

2010-09-27 @ 16:25:58
Blogg/hemsida: http://liwetochvardagen.se
Skrivet av: Isabel

Vilken energi du har till att städa hemmet, snälla ge mig lite! :) Jag brukar i normala fall inte ha något emot att städa och nu städar jag ändå oftare än någonsin med tanke på lilla knodden hemma som jag gärna vill hålla rent runt. Men det blir ju bara det vanliga dammsuga, dammtorka och plocka undan. Det är faktiskt sällan jag våttorkar golvet. Det är sååå tråkigt! Visst, behövligt men ändå.

2010-09-28 @ 10:32:34
Blogg/hemsida: http://aizah.se
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: ahaa okej :/

2010-09-28 @ 16:32:28
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/
Skrivet av: Elin - Ett hus till oss

Sp härligt med lite hemmaspa, det behöver vi alla ibland. Hoppas du får en mysig kväll!

2010-09-28 @ 20:35:18
Blogg/hemsida: http://etthustilloss.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0