Vadå nostalgisk??

Har kikat igenom avsnitten i senaste säsongen av One Tree Hill (säsong 8) nu, första avsnittet för säsongen inleddes med det klassiska introt med Gavin DeGraw, och jag blev så jäkla nostalgisk (dels över musiken och dels över de riktigt gamla bilderna på en del av skådisarna) att jag nästan började gråta... Vadå känslig??
Nu har jag bara senaste avsnittet kvar och det ska jag kika igenom snart har jag tänkt.

Hade en härlig myskväll igår, hade haft en riktigt tuff dag rent psykiskt så när J ville gå och lägga sig vid 20 så hakade jag ju på så klart. Tända ljus och bara ligga och småprata tills man somnar är ju inte fel, har saknat den biten ganska mycket så igår var det helt underbart. Vi sov nästan lika länge som Tess, hon somnade strax innan 20 och vi somnade vid 21 sedan vaknade vi alla 3 vid 8 i morse...


Tänk på vad det är ni skriver i kommentaren.
Alla rena Bloglovin'-förfrågningar och reklam-kommentarer tas bort, och alla trakasserier/kränkningar o.dyl polisanmäls (tänk på att även anonyma kommentarer har en ip-adress)

Dubbelkolla gärna er eventuella hemside-adress och att ni inte publicerar anonymt (om det inte är det ni vill göra)
Kommentarer
Skrivet av: Johanna - mamma till Leia

sv: hehe nemen :D

2010-11-08 @ 14:42:21
Blogg/hemsida: http://johannaostblom.blogg.se/

Lämna en kommentar till inlägget här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Din hemsida/blogg:

Vad har du att säga?:

Trackback



RSS 2.0